неделя, 24 октомври 2010 г.

Успешно лекувани случаи с ТЕС и БФБ

EFT  Meridian Tapping Points

1.Зоя-47г. месец Х.2009г.
Основен проблем
-нощен сърбеж и парене на краката.Неудобство и притеснение да спи с друг човек и самата тя от 27г !!!!!!!!!!
Основни рубрики по време на началото на проблема:

-бременност
-пътуване с автобус до работата,който ужасно дрънчи и се тресе
-човек от колектива ,който я вбесява по това време
-свекърва,която постоянно и прави забележки.
Започнах едно по едно да работя над тези оформящи проблема емоционални и физически усещания и след 2-я сеанс ,тя за първи път в живота си СЕ СЪБУДИ НАСПАЛА СЕ !!!!!!!!!!!!!
След това направих положителни утвърждавания за физическото и тяло и най-вече за краката,колко са хубави ,как я носят към радостта и щастието,как благодарение на тях тя може да достигне всяка точка на желанията си!
До 5 сесия тя успя да изчисти до "О" негативните си емоционални складове и спеше спокойно вече.Искаше ми се да поработя още поне 2 пъти ,но тя не дойде повече в кабинета,не живее в София ,а и се чувстваше прекрасно.Вече 7 месеца са изминали и е щастлива!

2.Вики 49г. месец Август 2009 Атина
Основен проблем:влошени семейни отношения,не спи заедно със съпруга си от 5 години,депресия,с 3-те си дъщери не може нормално да говори и това я вбесява,напълняване.
На 1-та сесия изглеждаше ужасно-подпухнала,дебела с едни грозни дрехи и обувки.
Основни рубрики:
-не харесва къщата ,в която са живели и купуват нова по-голяма ,но майката на мъжа и идва да живее при тях,от което тя е бясна....и така вече 16 г.
-изходната врата на свекито има излаз на нейната огромна и прекрасна тераса и всяка сутрин Вики има удоволствието да я вижда ,когато си пие кафето Wink.Това я вбесява и тя след това прекрасно начало на деня ,навързва едни "черни наденички" до края на деня и всичко и е виновно и криво....
-сестрата на мъжа и идва непрекъснато ,уж да види майка си,прави и саркастични забележки и следи за чистотата,като и подсказва колко е разхвърляно или е прашно.Всеки път е с нови дрехи.
Започнахме сесиите с основното меню/Въпреки ,че имам голям гняв в себе си.....,/ за изчистване на негативизма,влизане в ролята на майка от страна на свекървата,отношението и манипулативната роля на сестрата и изоставения съпруг. По време на работата си с него ,тя плака мн и това ме зарадва,з. разбрах ,че тя мн го обича.Вкарах и децата втората сесия.Към края направихме положителни модели за любовта и семийството/някой ден ще ги напиша/.Отново мн плака и накрая благословихме свекито.Тя отначало мн трудно изговори думата,но сега я казва вс сутрин.
През септември ми организира семинар в Атина и като я видях на летището не можах да я позная!!!!!!!!!!!!!!!!
Пред мен стоеше една млада ,елегантна и усмихната жена!!!!!!!!!!!!
Веднага след като съм си тръгнала първия път е преместила нещата си в спалнята на съпруга си,любов,секс и т.н.
Вече говори спокойно с дъщерите си и те показват колко мн я обичат.
Всяка сутри благословеше свекърва си и беше отслабнала с 6 кг!!!!!
Помогна и на свои приятелки като ги доведе на семинара!



3.Катя 19г. студентка месец октомври 2009г. София
Основен проблем-неверояно силни болки до припадък по време на цикъл от самото му начало.Ходене по лекари и болници....лекарства.
Основни рубрики:
-детство,разглеждане на книжка на чиято първа страница е имало акула с голяма уста и мн остри,големи зъби.
-майка ,която мн я обгрижва ExclamationExclamationExclamation
-гледане на филма "Спасители на плажа",в който акула захапва крака на една жена ,очите и уплашени,силни крясъци,кръв ExclamationQuestionвъв водата.
ТЕС за вс това ,изчистване на негативната драма ,травмата от спомена/накарах я да извика ,да крещи като жената от филма Surprised/.После я пренесох от другата страна на драмата:
колко е важна кръвта за тялото ,как тя носи енергията,колко е полезна и ни храни и т.н.От втората сесия започнах и зареждане с положителни модели.
Моето учудване беше мн голямо ,след като ми каза ,че не зн дали е от ТЕС,но болките са намалели. Влиза във вана началото на цикъла,за да и е по-леко.Не може да повярва как така като се научи да диша правилно/правих биофиидбек за дишане и релакс/и приеме спомена за акулата и филма нормално,болките и ще изчезнат.Сега е мн щастлива,прекрасно младо момиче и с друго самочувствие!!!Ве4е 7 месеца след терапията болките стават все по-малки и по-малки!!!



4.Петко 20г София месец Окм 2009
Дойде в кабинета с изкривено лице Crying or Very sadи болки в главата.Имаше и температура.Преди това е бил около две седмици по лекари и вв военна болница.Давали са му доста лекарства.Започнах прегледа и след доста случки ,които са му се случвали стигнахме до деня ,в който е работил в сервиза и един циганин го е изплашил ,докато е ремонтирал таблото на колата.Но много го е изплашил и ядосал,като му крещял обидни думи.Вечерта докато се прибере у тях усеща вече изтръпването по езика и се събужда с изкривено лице.
Основни рубрики:
-стрес от колегата
-гняв към него
-изпива мн студена кока кола и дори не усеща защо и колко е изпил
-след банята вечерта излиза на терасата да пуши
Емоционален и физически фактор
Започнах с емоционалния бфб и тес за освобождаване от негативните емоции.Физичеси- направих му масаж на главата и ушите.Аз много обичам аурикулотерапията0(работа с ухото -там има точки ,които се третират при определени заболявания,тя ми е доказала голям успех на физическо ниво.Много работа с тес за изчистване на стреса и гнева към циганина ,там имаше и стара вражда и омраза)
За три сесии фациалиса намаля много и след две седмици той беше сс спокойно лице и досега Wink
Имам още около дест случая на фациалис,ако ви интересува ще ги напиша,успешно завършени с биофидбек (бфб) и тес,комбинацията е мн добра. Но в основата му е стреса,паниката!!!!!

5. НИКИ-45г.
НА 01.05.т.м. бях в с.Кипра около Варна.Поканена см на гости.Докато чакахме да дойде друга кола да ни вземе ,че пикника беше горе в гората,домакинята ми каза ,че съпругът и няма да дойде,защото е мн болен и не може да ходи от 4 месеца нормално.Попитах каде е и дали може да го видя.Качих се на втория етаж и на леглото лежеше мн хубав мъж с изкривено от болка лице.Дискова херния беше диагнозата.Постелихме на земята одеала и му казах да легне по корем.Едновременно с тапинга по грабнака аз го накарах да произнася декларации:
"Въпреки,4е имам силна болка в кръста и краката......"
"Мое право е да имам болка......"
"Мое право е да бъда здрав"
"сега аз избирам да съм здрав и всяка моя клетка да трепти с целебната енергия"
и още други декларации,заедно с масажа и тапинга/потупване/
Работа по ушите и ходилата за около 5 мин.
Оставих го да лежи и ни закараха до пикника на около 3 км от селото нагоре в гората.
Какво беше моето учудване и на другите ,когато след 2 часа при нас дойде Ники.....пеша.По-късно направихме ТЕС и масаж на ушите,написах му декларациите ,които трябваше всеки ден да прави.
Дисковата херния се повлиява мн добре от масаж ,но енергиен ,не класически, +тес.Имам още случаи ,които го доказват.И понеже Ники е далеч не можах да направя лични сесии с него,сега има болки ,но не толкова силни.Може би 6-8 процедури щяха да го подобрят мн.При такива случаи е важно да се изчисти енергииния канал на пик.мехур и да се спазва хранителна хигиена-да не се консумират храни с бърза ферментация/фъстъци,бира ,вино,свинско месо,кола и т.н./
добре е сок от суров картоф,една лъжичка на ден сода бикарбонат и др.



6.Женя -39г София
От 6 месеца раздяла с приятеля си ,с който е била 8 години заедно ,живеели са на семейни начала.Непрекъснато мисли за него ,плаче, не хапва нищо,заприличала е на 60годишна баба/дано не прочете случая Razz/Изглеждаше доста зле.Всяка 5 минута в главата и бе мисълта за него и цивреше-като работи,кара кола и т.н.Казала и приятелка да дойде и да и помогна с хомеопатия.Наистина тя помага ,но сега реших да опитам с Тес и Бфб.Може би два часа анализирахме ,правихме декларации,карах я да изброи случаи ,в които той не и е харесвал,да го нарича с глупави имена ,да се постави на местото на приятелката му сега(тя е мн по-млада и с руса коса)Как тя се чувства в тези ситуации,когато той е гаден и груб.Как е радостна ,че не е на нейно место и т.н.И най-много работих как тя да се обърне към себе си ,да се заобича отново и да бъде ТЯ. Преди тя е била модел и мн красива/сега нямаше и помен от това.Накарах я да ми донесе снимки следващия път.Тя извади от портфейла си и аз онемях.Пред мен виждах богиня.Веднага направих биофидбек/релаксиращи упражнения/ и ТЕС за красотата ,за прекрасното в живота ,за това ,че ние сме тук ,за да се радваме и да сме щастливи и т.н. LaughingУсетих как тя се успокои и подмладя с поне 10 г.Енергията нахлу като река.Тя се усмихна и каза ,че се чувства мн по-спокойна,по-щастлива!!!! дори подскочи на тръгване! На един от семинарите ми дойде и не можах да я позная- съвсем малка разлика имаше от снимката !!!!








Здравей Ценка,
минаха почти два месеца от както се видяхме за последен път. Не писах, защото ми се струваше, че няма за какво. Бях спокойна и уравновесена, при себе си. През последните седмици се случи нещо, което ме извади от баланс и което ми показа, от какво всъщност съм се страхувала. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………живота ми. Стратегията на омаловажаване обаче не помогна дълго и бях внезапно принудена да открия гнева, страха и обидата в себе си. Опитах се да се освободя от тях с ТЕС,както ти ме научи и ми се струва, че донякъде успях. Ще продължа да опитвам.Ако не ,6те дойда при теб
Не съм сигурна обаче, каква трябва да е целта ми. Трябва ли да се опитам да приема перспективата, която очертават лекарите пред мен - ........със всичките му проблеми и недостатъци? Или да убедя приятелят си да се обърне към други начини за справяне с проблема/ако трябва ще се върнем в БГ,да дойде в кабинета ти/, да се опита и той да потърси и премахне собствената си блокада, която му причинява този проблем? Защото по някакъв начин съм убедена, че причината е в неговата глава, скрита в някоя стара травма. Или може би в нашата връзка?
Какво е твоето мнение като терапевт - имат ли методи като ТЕС или хомеопатия шанс за успех при такъв проблем?
Съжалявам, че пиша с проблем, а не просто така, за да ти кажа, колко добре се чувствам. Днес методите, които ми показа, ми помогнаха много да възвърна баланса си, за което съм ти благодарна. Отонво научих нещо за себе си, което не съм осъзнавала. Това е много вълнуващо, само че понякога ми се иска тези "откровения" да не биват избутвани нагоре с толкова много усилия.
Ще ти разкажа следващото развитие на историята като настъпи.
Поздрави от Берлин, с много обич и признателност!!!
Гергана

СТРАТИЯ:
Как е възможо да направиш така,че да видя ЛЮБОВТА по съвършенно нов начин?
По начин,по който преди не съм я виждал??Знаеш ли ,че ме накара да вярвам ,че има вълшебства?
знаеш ли ,че ми подари вълшебство за цял живот?
То не струва нищо,което може да се измери в нашия материален свят!
ТИ МИ ПОДАРИ СВЕТЛИНА!
ЦЕ,щастлив съм,че те познавам!
Благодаря ти!
Стратия :)

ЕЛЕНА:Искам да изкажа безкрайна благодарност на съдбата ,че ме срещна с теб!
От първата среща и с всяка следвата среща с теб аз се зареждам с положителна енергия!
Сесията,която проведохме ми помогна да преодолея своите притеснения,безпокойство,стРахове.По съвсем различен начин приемах всичко,което се случваше около мен.УСПОКОИХ СЕ...Преодолях страховете,стреса,паниката,свързани с моята работа.Вече няколко месеца прилагам наученото от семинара за ТЕС ппи теб и се чувствувам мн добре.
Ти ми помогна да взема мн важно решение,свързано с промяна на работата ми и преместване в друг град.Благодарение на теб посрещнах спокойно заболяване-рак на гърдата и се мобилизирах за предстоящото лечение.
Още веднъж благодаря за всичко,което направи за мен!!!
Елена-гр.Русе
14.07.2011

ТОНИ:Мило,ЦЕ!
Благодарение на теб всеки ден преоткривам знанието и умението да се радвам на живота-такъв какъвто е-прекрасен и неповторим!!!
Благодарение на теб научих ,че всеки миг-СЕГА- е прекрасен и благословен...
ТЕС ми помогна да се справям в трудните моменти на живота- а ТИ- да му се равам :)
БЛАГОДАРЯ!!! ЦЕЛУВКИ-ТОНИ
12.06.2011г.
София

ДИЧО:Срещнах един вълшебен човек
зареден с любов и енергия ,непознати досега за мен!?
Накара ме да отида на едни по-хубави и красиви места
и да открия истините за моя живот!
ЦЕ,ти си моя АНГЕЛ СПАСИТЕЛ,
отворил врати в сърцето ми,за които не съм и подозирал,че ги има!!??
Благодаря ти за всичките мигове,
мигове,в които сме заедно,за нашите срещи,усмивки и разтривки :Р
Нека продължат завинаги!!!:*, :* ,:*
ОБИЧАМ ТЕ,ЦЕ
ДИЧО
9.08.2011
СИНЕМОРЕЦ

Няма коментари: